masa kini

Followers

Saturday, November 10, 2012

TERUSKAN BERJALAN TANPA ARAH!

  Actually start dari hari ni budak matrik macam aku yg pandai ni,cehcehceh! ada cuti semester selama 2 minggu untuk dihabiskan ..
so,memang aku tak tau nak buat ape selama 2 minggu hidup di johor bahru ,onani tu aku tak nak buat,tak baik nak beronani sangat!!
bahaya!bahaya! taknak noty2.. hahahahkhaha!
Then ape lagi keep enjoy shopping bersama teman-teman menjadi kebiasaan dalam kehidupan remaja..
Sebenarnya,aku nak bagi tau yang Melaka mempunyai pusat mebeli belah yang best,murah pulak tu..
Demand sangat nak shopping!


                          So,tempat ni siapa tak taukan,A FAMOSA the best one dekat melaka
                                       aqim with some jem.hazwan.




 
                                 Make order STARBUCK,member blanjje ape lagi onlah! :)






                                                               ohsem!




                                                  sweet tak muka aku?!! jangan tak percaya ramai
                                     yang memerhatikan aku ketika aku berjalan di melaka!
                                            Jangan jeles hazwan,its realiti!! :p



                     
                                                                 Aizat $ hazwan..


   

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...