masa kini

Followers

Tuesday, December 24, 2013

WUJUDKAH DIA

Bila malam sunyi,bila siang senyap.

 Tidak semudah yang disangkakan kehidupan ini,banyak yang perlu dijalani dan banyak yang perlu ditempuhi untuk mengerti kehidupan yang sebenar,kehidupan seorang manusia yang sebetul betulnya.

Terkadang perasaan kecewa yang hadir didalam diri tidak mampu untuk di tipu dengan tangisan yang penuh kesayuan tanpa sesiapa pun yang dapat mengetahui apa tentang perasaan ini.
Perasan dendam,marah dan kecewa yang ada membuatkan rasa hati mahu menyepi dari semua yang ada di bumi ini ,biar ku ciptakan satu planet berada dihujung carekawala yang sangat jauh daripada manusia yang tidak mempunyai perasaan ,berhati batu  dan angkuh, hanya untuk orang seperti ini,menghabiskan sisa waktu kehidupan dengan kekecewaan,kegelapan dan kesesalan kehidupan yang lepas.




Kekuatan,tenaga dan segala semangat yang perlu diambil untuk kembali kepada asal memang amat menyukarkan.Seolah olah berada disebuah kota tetapi dengan dunia sendiri,termenung mencari jawapan yang tidak pasti,manusia disekitar dihiraukan tanpa  melihat.
Tiada perasaan lain yang dapat dirasakan melainkan rasa kecewa.
Maafkan atas semua kesilapan aku ,sudah semestinya aku hamba Allah yang banayk melakukan kesilapan tidak hebat.
Terima kasih dunia memberikan kehidupan ini dengan banyak sekali pengalaman.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...