masa kini

Followers

Saturday, February 9, 2013

JOM IMBAS KENANGAN


     Ape kenangan korang masa tahun 2012.Mesti banyak kenangan yang manis dan juga pahit kan..kita flashback balik ape yang korang pernah buat.

      Bagi aku tahun 2012 merupakan tahun yang memberi perubahan besar terhadap diri aku supaya lebih berdikari terhadap diri sendiri,sebab time tu lah aku berkerja mencari rezeki yang halal dengan penat lelah sendiri kerja dari pukul 10 pagi sampai 10 malam,bayangkan 12 jam sehari 6 hari dalam seminggu.,penat wooyyhh! kerja ni tapi puas bile kite dapat gaji tu,biaselah budak lepas sekolah kan,macam-macam nak belikan,tulah inilah..antara barang yang aku beli baju seluar yang branded,hanphone baru dan juga gadjet lain camera DSLR.,  Yoohhooo! dapat jugak semua tu,

      Tapi ape yang lebih penting aku juga dapat menyambungkan pelajaran aku selepas habis SPM belajar selama 2 tahun di SMT JOHOR BAHRU,so aku sekarang nak belajar rajin rajin sebab aku merasakan tahun 2011 merupakan tahun yang paling teruk bagi aku paling worst!!Aku semakin mengejar apa yang aku nak dalam hidup dan dalam kerjaya aku..
INSYAALLAH semua yang aku nak akan aku genggam dengan baik sekali :)





 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...